ליווי תפעולי

3Dots Ops הנה חברה ייחודית בנוף חברות היעוץ התפעולי והלוגיסטי, זאת מכיוון שהערך המוסף שלה הוא דווקא בליווי וביישום. 

מניסיון של עשרות שנים בתחום הבינו רואי ושרי, כי יעוץ בלבד אינו מוביל לתוצאה הנדרשת, ארגונים רבים מקבלים יעוץ ארגוני או תפעולי אך נותרים לבדם ליישם ולהטמיע את השינויים. ההבנה כי נדרשים נדבכים נוספים מעבר לייעוץ, כמו ליווי הארגון בתקופת השינוי, סיוע טכני בהטמעה, אימון ההון האנושי לקבלת השינויים ותמיכה שוטפת בדרג הניהולי הן בפן המקצועי והן באישי, זה המפתח האמיתי להצלחה העסקית.

ליווי הארגונים מתחיל מן השלב בו מסתיים תהליך בחינת המצב הקיים והסקת המסקנות בשטח. זה כולל בין היתר בחינת תהליכים חדשים, ריענון וכתיבה חדשה של נהלים חוצי ארגון, בחינת צמצום עלויות והוצאת משאבים מיותרים במטרה לשפר את הרווחיות בכל האגפים המהותיים בארגון. 

הליווי הצמוד כולל את כל צרכי הארגון, בין היתר ייעול תהליכי רכש, ניהול מלאי ולוגיסטיקה רבתי. בחינת הממשקים הארגוניים בין המחלקות השונות, כולל ממשקי מערכות המידע וטיוב העבודה עמן. עוד נבחנים כל הפרמטרים הקריטיים להצלחת הארגון, קביעת מדדים לצמיחתו ושיפור אמיתי של רווחיו. עוד נבחנים, ההון האנושי, שרשרת הניהול והיבטים פיננסיים משמעותיים כאלה ואחרים.

החברה מספקת הלכה למעשה, גם שירותים מגוונים נוספים, בין היתר:

  • יעוץ וליווי בכתיבת  מפרטים למכרזים, תכנון דרישות הסף וליווי בפועל של מכרזים בסקטורים השונים. 
  • ניהול תהליכי השמת עובדים בתחומי לוגיסטיקה ותפעול, משלב האיתור, ביצוע ראיונות התאמה וליווי מלא בהשמה. 
  • ליווי חברות בתהליכי שינוי מגוונים ואימון אישי למנהלים לשיפור התוצאות בדרך יעילה, ממוקדת ומדויקת. הליווי מותאם אישית לצרכי הלקוחות, ההתקדמות נבחנת לאורך כל הדרך והיקף הפעילות גמיש ומשתנה בהתאם למצב בפועל ולשינויים המתרחשים.

העובדה שאיש מקצוע מיומן, בעל מוניטין רב וניסיון עצום בעולמות הלוגיסטיקה והתפעול, מלווה באופן אישי וצמוד את הנהלות הארגונים, מעניקה להם תחושה שהם לא לבד במערכה ושהארגון אכן הולך לכיוון של צמיחה מבוקרת ושתהליך השינוי מתבצע בידיים טובות ונאמנות.

מבין לקוחותינו

השאירו פרטים ונחזור אליכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם

Oparation In Action

טלפון

076-5403147

דוא״ל

office@3do.co.il

פייסבוק

ייעוץ, ליווי, ואימון תפעולי 3DotsOps

נגישות